Доставка на поръчката

I. Доставка
  1. ДОСТАВЧИКЪТ се задължава да достави без дефект продуктите, поръчани в интернет магазина на КЛИЕНТА. КЛИЕНТЪТ се задължава да осигури достъп на извършващия доставката на посочения от него адрес. Доставката се извършва от куриерска фирма „СПИДИ” спрямо работното време на фирмата. Освен ако клиента изрично не е посочил, че желае да ползва услугите на друга куриерска фирма, но в този случай не може да ползва безплатна доставка при покупка над посочената стойност.
  2. Цената на доставката е без посочване на точен час или други допълнителни услуги. При желание от страна на КЛИЕНТА поръчката да бъде доставена в точен час и ден, разходите по доставката са за сметка на КЛИЕНТА.
  3. Срокове за доставка, при условие, че адресът и телефонът на КЛИЕНТА са потвърдени в деня на поръчката или вече съществуват в нашата база данни, са:
    – за София – от 1 до 3 работни дни от потвърждение на поръчката.
    – за страната – от 1 до 3 работни дни и по график за обслужване на населените места на куриерска фирма „СПИДИ”. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и по време на официалните празници.
  4. Ако КЛИЕНТЪТ не осигури достъп до обявения адрес за доставка, поръчката се счита за канселирана. При желание от страна на КЛИЕНТА поръчката може да бъде извършена и след изтичане на срока за доставка, но само при условие, че КЛИЕНТЪТ заплати разноските по транспорта и доставката.

ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност за забавяне на поръчката по вина на куриерската фирма.

II. Поръчка
  1. Всеки потребител, решил да направи поръчка на стока от www.matcha.bg може да го направи по всяко време на денонощието, посредством бутон „КУПИ“ до всеки продукт.
  2. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката ще бъдете уведомявани по е-майл. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.
  3. Получените поръчки се обработват всеки работен ден от 09.00 до 17.00 и изпълняват, спрямо работното време и графика на куриерските фирми.
  4. Доставките се извършват до посочения от потребителя адрес, в предварително уточнено между потребителя и куриера време и място за доставка. Препоръчително е да се има предвид графика за доставка, преди да бъде направена поръчката.
  5. Въпреки, че се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
    • Нямаме към момента наличност на желания от Вас продукт. Правим всичко възможно да разполагаме с наличност и да обновяваме наличностите своевременно, но е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с email съобщение и ще Ви уведомим.
    • Посочили сте грешни или непълни данни за доставка –  имена, адрес, телефон, пощенски код.
    • При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти.
  6. След всяка първа поръчка от www.matcha.bg ще се свържем с потребителя за потвърждаване на въведената лична информация. След всяка следваща поръчка, потребителите ще получават потвърждение на посочения електронен адрес.
III. Цени и начин на плащане
  1. При поръчка над 79 лева доставката е безплатна на територията на България. Всички цени на сайта www.matcha.bg са в лева с ДДС, като в тях не е включена цена за доставка. Цената за доставка се изчислява на база условията на куриерските фирми и включва разстояние, тегло, големина и чупливост на пратката. Ако сумата на заявката е под 79 лв. цената за доставката се заплаща директно на куриерската фирма с наложен платеж. За предварително изчисляване на дължимата сума за доставка, можете да използвате онлайн калкулатора на  на куриерската фирма, например:

СПИДИ: Офиси и Калкулатор

  1. Плащнето на доставката може да се извърши по два начина:
  • С наложен платеж на куриера при доставка.
  • Или с банков превод по следната сметка:
    БАНКА ДСК – BG41STSA93000023940407 – Таксите по банковите преводи са за сметка на платеца!
IV. Отказ от доставка и рекламации
  1. Можете да върнете закупените от нас продукти в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия: Продуктите да са в оригиналната си опаковка; Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване; Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка.
  2. Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която сте избрали.
  3. Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.
  4. Адрес за връщане на продуктите:

Матча.БГ ЕООД –  гр. СОФИЯ, ул. ТАРАС ШЕВЧЕНКО № 5, ПАРТЕР – Офис на СПИДИ

При допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на посочените контакти:

тел: 0894 04 79 51  или e-mail: office@matcha.bg

 

 

Ако желаеш да бъдеш информиран за бъдещи промоции и интересни новини АБОНИРАЙ СЕ за нашия бюлетин.

Очакваме те!

Въведи своя email адрес: